ilmar jakobson

Oleme tegutsenud
juba 24 aastat!

Meie meeskonnas
on 10 autospetsialisti!

Teenindanud üle
10 000 auto

Meil on Googles 4,7 tärni
ja 88 kliendi tagasisidet!

Oleme tegutsenud
juba 24 aastat!

Meie meeskonnas
on 10 autospetsialisti!

Meil on väga
korralik töökoda!

Meil on Googles 4,7 tärni
ja 88 kliendi tagasisidet!

Autoteenindusega seonduvatele küsimustele vastab:

Ilmar Jakobson

Veermiku remont ja sildade reguleerimine

Pole mõtet sildu reguleerida, kui veermik ei ole korras. Seetõttu on enne sildade reguleerimist vaja läbi viia veermiku kontroll ja vajadusel välja vahetada vigased ja kulunud detailid.

"Auto veermik on pidevalt suure koormuse all, mistõttu veermikuosad kuluvad kirelt ja vajavad tihtipeale välja vahetamist."

Enamasti kuluvad kuulliigendid, õõtshoovad rooliotsad ja amortisaatorid. Nende asendamine enne tasakaalustamist on vältimatu.

Enamasti viitavad probleemile sildade või veermikuga järgnevad sümptomid:

- Auto põhja alt kostub kolksatusi,
- Roolis on lõtk,
- Rehvide liigne/ ebaühtlane kulumine
- Auto ei püsi kindlalt teel

PS! Lisaks veermikule ja sildadele on auto põhja all palju komponente, mis on väga olulised, kütusevoolikust ja karterist kuni pukside ja heitgaasisüsteemini välja, seega tuleks regulaarselt põhja alla piiluda.

Hinnakiri:

Kuidas teenust tellida:

Vajuta "Broneeri teenindus", vaatame auto üle, tuvastame probleemi ja teeme hinnapakkumise. Organiseerime kõik vajalikud varuosad ja sinu ülesandeks on katkine auto kohale tuua ja terve autoga koju sõita.

Töötame Esmaspäevast Reedeni 8.30-17:00, asume Lustivere tee 7, Põltsamaa vald

Kasulik teada

auto tehnilise seisukorra kontroll

“5 Soovitust”, kuidas valida automehaanikut!

cute-dog-car-trunk

“4 Soovitust”, kuidas hoida auto ülalpidamiskulud madalal

A little rust at the bottom of the car sill. Paint bloat. High quality photo

Rooste: kuidas see tekib ja kuidas seda vältida!