ilmar jakobson

Oleme tegutsenud
juba 24 aastat!

Meie meeskonnas
on 10 autospetsialisti!

Teenindanud üle
10 000 auto

Meil on Googles 4,7 tärni
ja 88 kliendi tagasisidet!

Oleme tegutsenud
juba 24 aastat!

Meie meeskonnas
on 10 autospetsialisti!

Meil on väga
korralik töökoda!

Meil on Googles 4,7 tärni
ja 88 kliendi tagasisidet!

Autoteenindusega seonduvatele küsimustele vastab:

Ilmar Jakobson

Rehvitööd, rehvivahetus
ja rehvide müük

Rehvide eest hoolitsemine peaks olema iga autojuhi prioriteedide seas, sest hoolitsevad need ju selle eest, et püsiksime kindlalt teel.

Samal ajal aitab õigesti paigaldatud rehv hoida kütusekulu madalamal ja teha sõidu oluliselt nauditavamaks ja ohutumaks.

Eestis on talverehvide kasutamine kohustuslik 1. detsembrist kuni 1.märtsini.

Meie müüme, vahetame ja parandame rehve. Meil endal on kohapeal olemas lai valik rehve erinevatelt tootjatelt nagu: Continental, Bridgestone jpt. Kuid vastavalt kliendi soovile saame tellida ja paigaldada mistahes muude tootjate rehve.

Hinnakiri

Kuidas teenust tellida?

Vajuta "Broneeri teenindus", vaatame auto üle, tuvastame probleemi ja teeme hinnapakkumise. Organiseerime kõik vajalikud varuosad ja sinu ülesandeks on katkine auto kohale tuua ja terve autoga koju sõita.

Töötame Esmaspäevast Reedeni 8.30-17:00, asume Lustivere tee 7, Põltsamaa vald

Kasulik teada

auto tehnilise seisukorra kontroll

“5 Soovitust”, kuidas valida automehaanikut!

cute-dog-car-trunk

“4 Soovitust”, kuidas hoida auto ülalpidamiskulud madalal

A little rust at the bottom of the car sill. Paint bloat. High quality photo

Rooste: kuidas see tekib ja kuidas seda vältida!

Teenuse ülevaade

Rehvivahetus

Tippklassi rehvivahetus protsess

1. Tõstame auto tõstukiga üles ja seejärel eemaldame ratta(d),

2. Inspekteerime kogu auto ratast, nii velge kui ka rehvi visuaalselt,

3. Eemaldame vanad raskused(sõltuvalt veljest vajadusel ka vana liimi),

4. Puhastame veljed rehviga kokkupuute äärest roostest/oksiidist

5. Vahetame ventiilid,

6. Paigaldame rehvid spetsiaalse montaažipingi "SICE S300" abil, mille puhul ei pea me kasutama heeblit. Velje kinnitus on keskavast, mis teeb velje kahjustamise võimatuks ning ka rehvi peab venitama minimaalselt,

7. Tasakaalustame rattad ning paneme paika rehvirõhu vastavalt auto margile ja mudelile,

8. Puhastame rattarummu ehk veljekinnituspinna terasharja või puhastuskettaga,

9. Sõltuvalt tootjapoolsest määratlusest määrime või ei määri rattarummu määrdega,

10. Paigaldame ratta spetsiaalse dünamomeeter võtmega, vastavalt tootjapoolsetele nõuetele.

11. Uuemate autode puhul, millel on rehvirõhu jälgimise süsteem nullime parameetrid ära, et vältida valehäireid auto süsteemis.

Rehviparandus nööriga

Rehviparanduse protsess

1. Tõstame auto tõstukiga üles ja seejärel eemaldame ratta(d),

2. Inspekteerime kogu auto ratast, nii velge kui ka rehvi visuaalselt,

3. Leiame üles vigastatud/lekkiva koha rehvist,

4. Juhul, kui vigastused on parandamiseks liiga suured, või näiteks külje peal, siis tuleb rehv välja vahetada.

5. Kui vigastus on parandamiseks piisvalt pisike ja õige koha peal, siis laseme rehvi veidkene õhku täis ja paigaldame rehvinööri,

6. Laseme rehvi ettenähtud rõhu sisse ja kontrollime, kas rehvirõhk jääb pidama,

7. Tasakaalustame rattad ning paneme paika rehvirõhu vastavalt auto margile ja mudelile,

8. Puhastame rattarummu ehk veljekinnituspinna terasharja või puhastuskettaga,

9. Sõltuvalt tootjapoolsest määratlusest määrime või ei määri rattarummu määrdega,

10. Paigaldame ratta spetsiaalse dünamomeeter võtmega, vastavalt tootjapoolsetele nõuetele.

11. Uuemate autode puhul, millel on rehvirõhu jälgimise süsteem nullime parameetrid ära, et vältida valehäireid auto süsteemis.

Miks Rail Auto?

Järgmine samm?