Rehvide eest hoolitsemine peaks olema iga autojuhi prioriteedide seas,
sest hoolitsevad need ju selle eest, et püsiksime kindlalt teel.
Samal ajal aitab õigesti paigaldatud rehv hoida kütusekulu madalamal ja teha
sõidu oluliselt nauditavamaks ja ohutumaks.
Eestis on talverehvide kasutamine kohustuslik 1. detsembrist kuni 1.märtsini.
Meie müüme, vahetame ja parandame rehve. Meil endal on kohapeal
olemas lai valik rehve erinevatelt tootjatelt nagu: Continental, Bridgestone jpt. Kuid vastavalt kliendi soovile saame tellida ja paigaldada mistahes muude tootjate rehve.
Vajuta "Broneeri teenindus", vaatame auto üle, tuvastame probleemi ja teeme hinnapakkumise. Organiseerime kõik vajalikud varuosad ja sinu ülesandeks on katkine auto kohale
tuua ja terve autoga koju sõita.
Töötame Esmaspäevast Reedeni 8.30-17:00, asume Lustivere tee 7, Põltsamaa vald
6. Paigaldame rehvid spetsiaalse montaažipingi "SICE S300" abil, mille puhul ei pea me kasutama heeblit. Velje kinnitus on keskavast, mis teeb velje kahjustamise võimatuks ning ka rehvi peab venitama minimaalselt,
7. Tasakaalustame rattad ning paneme paika rehvirõhu vastavalt auto margile ja mudelile,
8. Puhastame rattarummu ehk veljekinnituspinna terasharja või puhastuskettaga,
9. Sõltuvalt tootjapoolsest määratlusest määrime või ei määri rattarummu määrdega,
10. Paigaldame ratta spetsiaalse dünamomeeter võtmega, vastavalt tootjapoolsetele nõuetele.
11. Uuemate autode puhul, millel on rehvirõhu jälgimise süsteem nullime parameetrid ära, et vältida valehäireid auto süsteemis.
Rehviparandus nööriga
Rehviparanduse protsess
1. Tõstame auto tõstukiga üles ja seejärel eemaldame ratta(d),
2. Inspekteerime kogu auto ratast, nii velge kui ka rehvi visuaalselt,
3. Leiame üles vigastatud/lekkiva koha rehvist,
4. Juhul, kui vigastused on parandamiseks liiga suured, või näiteks külje peal, siis tuleb rehv välja vahetada.
5. Kui vigastus on parandamiseks piisvalt pisike ja õige koha peal, siis laseme rehvi veidkene õhku täis ja paigaldame rehvinööri,
6. Laseme rehvi ettenähtud rõhu sisse ja kontrollime, kas rehvirõhk jääb pidama,
7. Tasakaalustame rattad ning paneme paika rehvirõhu vastavalt auto margile ja mudelile,
8. Puhastame rattarummu ehk veljekinnituspinna terasharja või puhastuskettaga,
9. Sõltuvalt tootjapoolsest määratlusest määrime või ei määri rattarummu määrdega,
10. Paigaldame ratta spetsiaalse dünamomeeter võtmega, vastavalt tootjapoolsetele nõuetele.
11. Uuemate autode puhul, millel on rehvirõhu jälgimise süsteem nullime parameetrid ära, et vältida valehäireid auto süsteemis.